måndag 20 maj 2013

När tiden inte räcker till...

Det finns så mycket jag skulle vilja baka! Jag har en lång lista under favoriter i min dator som väntar på sin tur! Men med en flicka på 4 år och en på 10 månader blir det väldigt lite tid över för bakning (och sömn)!

Medan jag väntar på nästa möjlighet att slå på Kitchen Aiden så kan jag ju dela med mig av några av sakerna på min "Att Baka" lista, så får ni också lite inspiration!

Enjoy!

Prinsesstårtacupcakes
Kul idé och supersöta cupcakes! En perfekt blandning av svenskt och amerikanskt. Och alla får en ros!!




















Smarrigt värre! Jag gillar ju när det är i sötaste laget, så jag tror dessa är en vinnare. Och dulche de lechen från Pampas Deli är superb!











Amaretto marshmallows
Jag gillar Amaretto och jag gillar marshmallows! Jag har inte prövat att göra marshmallows än, men gör jag det blir det dessa!



















I sommar ska jag göra mig en laddning av iskaffe! Blev så sugen av dessa bilder, men det får bli en något mindre sats än 5 liter som på länken ovan!!! Jag kommer definitivt också att pröva den "vietnamese style"!


Inga kommentarer: